Tråkig tisdag

Hejhej

Jag hade brottom i morses så jag hann typ inte göra någonting, inte äta frukost som jag hade velat, inte fixa håret, inte sminka mig (men det gjorde jag i skolan istället) och inte ta det lugnt x) fick springa runt som en galning... xD

Sen när jag var i skolan kom jag på att jag slutar klockan 9.30 (VAAFAAN??!?!) för att vi inte har något klassråd idag -.-

Jag gillar inte såna här dryga dagar... Funderar på att lägga mycket energi och pengar på ett körkort! Det behövs på såna här dagar! Så sjukt :O

Jag har fyra uppgifter att göra som jag kanske kan göra nu när jag förmodligen ska vänta till tidigast 2 så att jag kan ta bussen hem.
Svenskan kan jag inte göra eftersom att pappret ligger hemma. Samma sak med datorkunskapen. Men religionen och naturkunskapen skulle jag kunna göra :P
Ska bara skriva en grej och skicka på naturkunskapen. Det glömde jag göra när jag redovisade innan jul :) Det gr fort.
I religion ska jag skriva ett fördjupningsarbete på ungefär 2 A4 tror jag :P Kommer ta lite tid men det gör inget, jag har ändå inget bättre för mig -.-

Jag bör kolla upp en massa platser där jag kan ha APU snart också! Vi ska ha APU tre dagar i veckan i fem veckor :P Fatta att det är svårt att få tag i en APU-plats som tillåter det -.- varför kan vi inte ha hela veckor istället? Jo, för att vi måste lära oss hur det kan vara där ute i det verkliga livet... eller nåt.. :P

På tal om ingenting :
Jag och Ted satt och kollade på house of wax (bara för att jag är nyfiken) men jag satt och kollade bort nästan hela tiden xD Sen så stoppade jag den när en kille började plocka bort sin kompis ansikte ;P Då fick jag nog ;)
Men jag funderar på att fortsätta kolla när jag kommer hem! jag måste se klart på den! xD Jag är för nyfiken för mitt eget bästa :P Illa!
Men det går alltid att fixa efteråt! Man kan tex kolla på svampbob ^^ eller hannah montana :D xD
Jag gillar "barnprogram" =)

Jag skulle gärna vilja ha tips på filmer som man verkligen måste ha sett innan man dör :P
Har ni någon idé så tipsa mig gärna!

Nu ska jag faktiskt försöka få tag på pappa och fråga om han kan hämta mig! jag orkar seriöst inte vänta här i 3-4 timmar :O Finns ingen som helst mening med det!

Btw : Jag ska till Teddich i morgon! :D Längtar! <3

<3

Kösshaj!

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; förstår det, serien är ju grym! :)

2011-01-18 @ 12:13:46
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Maja

"Monster" med Charlize Theron ska tydligen vara bra.

Handlar om seriemördaren Aileen Wournos .

Ska tvinga Anton ladda ner den sen.

Ses sen btw :]

2011-01-18 @ 14:33:36
URL: http://majish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0