Torsdag

Hejhej

Nu sitter jag och vill börja ringa en massa företag om praktikplats men jag tror inte någon kommer att svara för att klockan är typ halv 10 på kvällen x)

Idag har varit både bra och dålig!

Den började med att jag var nervös över redovisningen i svenska, som i och för sig gick ganska bra :P
Sen så blev dagen rätt okay efter det.
På naturkunskapen pratade vi om försurning vilket vi (i alla fall jag) tyckte var ganska kul ;P
Köttkaka till lunch! Mums! :D Jag gillar mat x)
På idrotten hade Sophia lektion och vi körde spökboll ^^ Haha, väligt kul att springa runt och kasta bollar på varandra xD Haha, hur kul som helst!
Sen på filmlektionen så satt vi vid datorerna och skrev synopsis till en ljudsättning :) En ny uppgift! :)
Jag satt även och gjorde en version av hur headern kan se ut men har bilden i skolan så jag kan försöka lägga upp den i morgon! :) eller så lägger jag upp den tillsammans med flera förslag och så får ni säga vilken som blir snyggast! :D

Nu tänkte jag läsa och sen sova!

Godnatt och Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0