Spel spel spel...!

Hej

Haha... Älskling sitter och spelar igen :P Jag väntar bara på att han ska komma och lägga sig bredvid mig så att jag kan somna :P

Jag har vant mig vid att sova bredvid någon, om inte älsk så är det Julle eller någon x)
Så därför kan jag inte somna :P

Jag sitter bara och kollar på "Gossip Girl" :) Helt okat underhållning såhär mitt i natten x)

På tal om allt och inget...


Halsbandet som älsk gav mig i julklapp! :D Hur sött som helst! :D<3

Och på tal om smycken, hjärtan och kärlek...


Jag vill pierca mig! Gissa vart... jo, i naveln! :D
Smycket ovan är väldigt fint! Jag vill ha! :D

Och nu... Tillbaka till Gossip Girl :P

Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0