Sova tidigt!

Hejhej

Första dagen i skolan tog musten ur mig och jag vill bara sova i 300 år! :P

Jag hittade några kul bilder idag i alla fall x)


Ser ut som att gubben i mitten precis har slagit han till höger på röven och han till vänster bara skrattar åt dom xD


Den här hittar man om man går på toa nere vid filmsalen xD
Det står : Var god håll toaletten ren! Eventuella fartränder åtgärdas med borsten! Tackar!
Och så är det tre bilder på hur man ska och ska inte göra xD
Vänster : Fel
Mitten : Nästan rätt
Höger : Rätt
HAHAA!! tur att den är precis ovanför toaletten, då slipper man kissa på sig när man skrattar åt den ;)

Nej nu börjar jag bli aldeles för trött!
Får gå och fixa iordning mig till sängen och sen kura ihop mig under det varma, goa täcket! ^^

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0