Söndag - Sista dagen på lovet!

Hejhej

Idag när jag vaknade var klockan 12, älskling var jätte trött xD
Jag gick upp och kollade busstider och såg då att jag hade en och en halv timme på mig :/
När jag åkte iväg så fick jag nästan en tår i ögat! Saknar dig min skatt <3

När jag kom hem så fick jag för mig att laga mat!
Det låg kyckling framme så jag gjorde en rätt som heter dragonkyckling enligt 'Arla-köket' xD


Greta sa tillochmed att jag borde laga mat oftare, det tyckte jag om att höra! Jag brukar suga på att göra mat men nu så lyckades jag! :D
Jag kanske börjar göra mat här hemma mer :)

Sen så hade vi lite mys, la på en ansiktskmask (choklad) och sedan duschade jag.

Vi fick glass till efterrätt vilket jag tyckte var ett bra slut på dagen och lovet!

Nu ska lilla *HOST* jag sova ^^

I morgon börjar skolan och då ska jag få ordning på vardagarna. Det är skönt att ha något att göra på dagarna och inte sova bort dom :P
Missförstå mig inte, jag gillar att ha lov, men det kan bli långtråkigt :P

God natt!!!
Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0