Söndag morgon

Hejhej

Även om jag inte har träffat Ted sen i onsdags så har denna helgen varit bra.

I fredags var jag och Greta ensama hemma. Vi satt och kollade på One Tree Hill hela kvällen, åt korv och somnade rätt tidigt :)

Igår (lördag) så åkte jag med Connie och Katri in till Jönköping och badade! Rosenlundsbadet är helt fantastiskt roligt! Dom som inte har varit där måste åka dit någon gång! :D Dom har vågor, dom har ström, dom har hopp torn, dom har bubbelpooler, dom har leksaker och dom har ruchkanor :D
Själv tycker jag att strömmen och vågorna är bäst!

Just nu sitter jag i mina träningskläder och ska ut och jogga en stund :)
Först värmer jag upp här inne och sen bär det av ut i snön ;)

Önska mig lycka till, jag kanske får kramp och kommer inte hem igen... jag tar nog med min mobilen! xD
Jag skrämmde mig själv -.- alltid...!

Jag hoppas att Ted kommer hit idag!
Om inte idag så kanske i morgon! :D

Kösshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0