Res sugen!

Hejhej

Jag och älsklingen satt och snacka om att resa inna och jag blev verkligen jätte sugen på att resa!
Jag vill tillbaka till Berlin och sen vill jag till Spanien till min faster! Jag har aldrig varit och hälsat på henne så att det är nog dags! :)

Jag gillar sol och storstäder! :D och sist när jag var i Berlin så var det en jätte fin marknad där med en massa goda frukter och kul saker att köpa! :D

VILL TILLBAKA!



Paris hade inte varit fel att besöka heller! Och London!

Ja, ni ser själva! Helt galen i att resa just nu! xD

Kösshaj!

Kommentarer
Postat av: Conni

Jag vill tbx till London :) På semester då men ändå! ;)<3

2011-01-08 @ 17:41:39
Postat av: Astros

Jag vill gärna åka och se den staden! :D

London Eye måste jag åka i så fall! :D

2011-01-08 @ 19:12:14
URL: http://astrospetursd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0