Onsdag

Hejhej

Idag vaknade jag klockan 4 för att jag inte kunde sova, sen så gick jag och duschade vid 5 och la mig sedan och kramades lite med älsk tills bussen kom :)

Det blev lite strul med bussar och sånt men jag tog mig till skolan i tid i alla fall! Det som räknas, eller? ^^

Camilla och jag redigerade färdigt filmen i tid och fick bra komentarer, vilket vi GILLAR :D
Blev hur nöjd som helst!

Nu sitter vi i ett grupprum och väntar på att grafen ska börja. Jag ska försöka bli färdig med tidningsuppgiften idag! Det blir lättare för mig att fixa headern till min fiiina blogg då!! :)
Ska försöka komma på lite idéer på hur den kan se ut och så kan ni få rösta! :)

Jag har väldigt mycket att tänka på just nu så när jag kommer hem idag så ska jag bara sätta mig ner och försöka göra så mycket läxor som bara är möjligt! Det lättar nog en del!
Orkar inte ha en massa läxor liggandes som aldrig blir gjorde sen för att jag kommer få dåligt samvete av det xD Jag vet, det låter sjukt men jag är sån och därför gör jag nästan alltid klart allt!
Ett undantag är i början av detta läsåret, då allting var skit, det var verkligen den värsta perioden i mitt liv (hittills xD Det kommer säkert mer! Det skulle inte förvåna mig :P)
Jag struntade i allt, verkligen allt då. Allt som gäller skolan i alla fall.
Men nu så är jag duktig igen! :D

Vad ska man hitta på i helgen då?
Jag hoppas på slapp och kanske dra till Jönköping och bada! :D Eller hur Connie? ;)

Nu börjar lektionen snart...

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0