Måndag

God morgon

Helgen var super mysig! :)
Fredag till lördag spenderades med Camilla, sen var jag med Ted från lördag till söndag :)
Jag och Camilla satt och spelade kort med Connie, Greta, Anton och Tobias nästan hela kvällen, förutom när vi kollade på "John Tucker must die" - En väldigt bra high-school-film ;P
På lördagen kl 14.32 så åkte Camilla med bussen till Tranemo och Ted klev av samma buss xD Rätt komiskt kan man tycka :)
Ted och jag har alltid lika kul ihop! Det spelar ingen roll om allt känns skit innan vi träffas så är allt så kul och bra när vi ses :) Förstår ni att jag saknar honom?! ^^ Men som tur är så har jag nallen :)
Ingen som fattar.. xD

Nu sitter jag på graflektionen och ska sätta igång och göra en tidning i InDesign... Det programmet är jobbigt :P

Kösshaj <3

Kommentarer
Postat av: Todd

Aww, du är så söt gumman! Håller också med dig, allt blir så bra med dig! Älskar dig massa !<3

2011-01-18 @ 05:44:15
URL: http://niinjafisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0