Kontaktbar!

Hejhej!

Jag har gjort en mail adress endast för att läsare ska kunna kontakta mig via mail !
Även om jag har en känsla av att den mailen inte kommer att användas så ofta så har jag gjort så för att underlätta, dels för att jag ska kunna svara komentarer utan att behöva krongla och dels för att göra mig kontaktbar! ;)

[email protected]

Här har ni den och ni som har den andra (dvs dom som känner mig) behöver såklart inte använda denna! :P

Men men... Nog om det! :P

Idag ska jag och Camilla filma i Borås! Anna bor där och vi ska filma henne till personporträttet :) vi har fått uppgift om att göra ett personporträtt och vi tycker båda att hon verkar vara intressant (Camilla vet ifs mer om henne än jag men jag är med på detta, har hört mycket gott om henne!)

Jag får nog ta med mig väskan och datorn till Borås! Vi ska förmodligen vara där tills skolan slutar och då hinner jag inte tillbaka till skolan för att hämta dom och sen ska jag till Ted också! :D
Han sa att han skulle möta mig i Borås och jag längtar! :D

Nu ska vi vänta i 55 minuter på att bussen kommer och sen så ska vi äta eller bara vänta på att Anna slutar (:

Skriver mer när jag är hos Teddich! ;D

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0