Fredag

Hejhej

Nu är det 20 minuter tills jag har svenska :)

Jag har ganska mycket läxor men inte så stora, var väl tur de xD Annars hade jag nog bara lagt ner ;P haha nej men jag orkar inte med press nu! :P Jag gör det i min takt (fast ändå i tid såklart).

Jag sitter i biblioteket med Emil och Camilla... Båda sitter och gör något på sina datorer xD Ser ganska kul ut ;P

Nu tänkte jag sätta mig och göra så mycket psykologi som jag kan, har 8 frågor att svara på :P

Skriver mer snart, kommer att vara med Camilla idag till i morgon och sen i morgon så åker Ted till mig! :D Kommer bli en bra helg, det känner jag på mig!


Det fick bli den här bilden bara för att den är rolig och för att inlägget inte ska bli så tråkigt xD

Kösshaj <3

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; japp jag älskar one tree hill :D

2011-01-14 @ 18:05:03
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0