Fredag + lördag!

Hejhej

Igår så gjorde älsklingen frukost på sängen till mig :D Hur gulligt som helst! :D<3

Detta gjorde jag när jag väntade...


Fulade mig lite xD


Och kollade på Mr.Bean xD Det var hur länge sen som helst som jag såg den :P

Jag fick spagetti och köttfärssås :D MUMS! Ted lagar världens godaste mat :D <3

Idag: Vi vaknade vid halv 1 och sen åkte vi in till Sandared vid 4 och åt pizza & hamburgare !:D


Älskling när vi väntade på maten :)

Min kebabpizza var jätte god! Fast jag orkade bara halva typ xD
Men.. Jag måste bara säga att...

COLA ÄR DEN BÄSTA DRICKAN I HELA VÄRLDEN! :D

I *heart* COCA COLA! <3

Nu sitter älskling och spelar och jag kollar på Alpha and Omega :)

Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0