Fredag

Hejhej!

Idag har gått jättefort!
Religionen, samhällen, naturen och svenskan bara flöh iväg!
Jag sitter nu i ett grupprum och nördar vid Camillas dator. Hon har lekiton så jag tänkte att jag kunde låna hennes dator när jag ändå ska vänta på Teddich och ska hem med 4bussen :P
Ted kommer hit 20 över 3 och bussen hem går kvart över -.- haha! så typiskt! :P

Sen ska vi hem, vilket tar en timme typ, med fyra bussen i alla fall :P
Jag är nog rätt så hungrig klockan kvart över 5 så jag ska äta när jag kommer hem!!! :P

JUSTE! Skulle haft redovisning idag på svenskan men så hann jag inte för att vi har bara 30 min på fredagar (:O) så jag satt där och var nervös hela lektionen i onödan! xD
Jag är sån att jag får alltid en klump i magen när jag ska stå framför en grupp människor och prata! :O Jag är ganska blyg av mig :P
Någon som känner igen sig?! (A)

Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0