Torsdag morgon

Hejhej

Torsdagar är alltid lika sega i början. Vi börjar inte förrän 9.25 men jag är här kl 8 ändå, har tyvärr ingen senare buss som kommer itid till den lektionen...
Jaja, sitter vid en av skolans datorer nu och kollar runt lite på internet.

Tänkte ladda upp lite bilder som jag tagit lite då och då under några veckor men inte lagt upp dom av olika anledningar ;)


Den här fina gubben ritade jag igår när vi satt och brain stormade :P


Ritade den här också, vet inte när :P


Aah juste! Det var något grej som satt fast i min säng måndag/tisdag natten och jag trodde att det var en sten eller något så jag försökte sopa bort den med benet men istället rev jag upp hela vaden på något som liknade ståltråd... jag vaknade av detta klockan 3 på natten och blev skit sur och bara kastade iväg den! :P hihi...


Mitt hjärta <3


Hihi, älskar dig mami! <3


(Bilden är tagen utöver Tranemosjön)
Jag var ute och gick igår! jag ska börja promenera en gång om dagen tänkte jag :) Jag kände redan i morses att jag var piggar och gladare :)


Har idrott idag! Jag ska ge järnet!


Var inne på Onepiece.com (stavning) och hittade den här, den ser ut att vara väääldigt go och varm :) fast den kostar en del :P Funderar fortfarande! :)

Nu ska jag gå till Emil som sitter i bibblan :P Vi ska ha prov i naturkunskap idag så han sitter och pluggar på det :P
Hoppas att det går bra, satt och läste igår! :) Jag läser aldrig på samma dag, dels för att jag blir stressad då och dels för att vila hjärnan lite så att man kan tänka riktigt under provet :)

Kösshaj<3

Kommentarer
Postat av: Conni

VI hade bad idag! Det var seeggt hemkunskapen också!

2011-02-10 @ 16:10:32
Postat av: Sannie

Vilka bloggar brukar du läsa? :)

2011-02-10 @ 21:47:36
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: simone H

vilken mysig onepiece :D

2011-02-12 @ 13:03:56
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0