20 Bilder

Hej hej! Jag tänkte att jag skulle ha något att göra och då hittade jag den här listan.

1:a bilden - En bild på dig själv.
2:a bilden - Någon du umgås väldigt mycket med
3:e bilden - En bild på någon i din familj.
4:e bilden - En bild på en konstig tid i ditt liv.
5:e bilden - En gammal bild på dig själv.
6:e bilden - En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7:e bilden -En bild som du aldrig lagt upp.
8:e bilden - En person som du saknar..
9:e bilden - Någon du tycker är väldigt snäll.
10:e bilden - Du och någon klasskompis.
11:e bilden - En bild som påminner dig om gamla tider.
12:e bilden - En person som du vill vara med.
13:e bilden - En ovanlig bild.
14:e bilden - En bild på dina närmaste.
15:e bilden - En person som alltid ställer upp för dig.
16:e bilden - En bild på en tid du saknar.
17:e bilden - En bild från i somras.
18:e bilden - En bild som gör dig glad.
19:e bilden - En person som alltid gör dig glad.
20:e bilden -
En bild som du alltid skrattar åt.

Jag kommer ha en del att göra på lovet i alla fall! :)
Lite läxor har jag också :)

Kösshaj<3

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ah okej! :) njaee, brukar väl gå in på Fokis någon gång, kissies (pinsamt nog)... jag gillar dennis.blogg.se blogg, den är najs! :D

2011-02-11 @ 15:11:32
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: mamma

flottar myndir, elska -ig läika <3

2011-02-11 @ 16:30:11
Postat av: mamma

betra að hafa liklaborðið rétt hahaha, elska þig líka <3

2011-02-11 @ 16:31:16
Postat av: Sannie

kossors blogg? :O

2011-02-11 @ 18:44:58
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Sannie

AHH!! HAHAH XD nu fattar jag :P

2011-02-14 @ 10:31:23
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0