Tisdag - sjuk

Hej

Jag e sjuk nu andra tisdagen i rad :O
I morgon är det filminspelning och skol fotografering som gäller! Jag SKA dit! :D Jag var inte med på förra årets skolfoto så jag måste vara med iår! Sista året också!

Jag har nog missat en del idag, vi skulle få reda på vilka sidor vi ska ha på provet i psykologi nästa vecka! Jag får kontakta läraren och fråga, så enkelt är det :P
Och sen missade jag ju smör ätar tävlingen xD Fast jag hörde att det hade varit äckligt +  att jag kommer få se det senare eftersom att de spelade in det hela! Tur man har :)
Sedan missade jag min träff med kuratorn oxå! Får ta det på torsdag i alla fall, som det var planerat från början!

Just nu sitter jag med en ansiktsmask på och ser allmänt sjuk ut x) Jag ska nog ta och göra något att äta senare :) Jag har inte ätit ännu :O Men jag är inte hungrig ändå xD Vilken konstig mage jag har :O

Hmm, jag tänkte ringa mamma idag men när det blir vet jag inte :) antingen nu eller ikväll :) Jag har inte pratat med henne på snart en vecka och det börjar kännas tomt! Jag känner mig nästan alltid tom inombords nu för tiden men jag försöker så gott det går att fylla upp det tomrum som finns :)
Mina vänner är väldigt hjälpsama och hur goa som helst när det gäller detta :)
Ni vet vilka ni är <3
Mina syskon är som mina bästa vänner :D Den delen av mitt liv som jag uppskattar mest ska ni veta <3

Nog om känslor x) känner de att de börjar bli lite mycket :P

Jag ska bli bättre på att uppdatera! xD

Kösshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0