Sämre

En dålig dag blev ännu sämre!

Jag har varit sjuk idag som sagt men det som gjorde dagen värre var att jag och en kompis bråkade lite och jag hatar verkligen att vara osams med folk som är nära mig, det svider verkligen!
Men jag är sån som gärna inte tar emot någon skit heller, jag säger ifrån när något är fel osv.
Så jag hoppas att detta löser sig nu.

Men sen har man pratat med Anton och Ted och då blev allt lite bättre, på något sätt :)
tack för att ni finns pojkar :)

All these things i hate - BFMV är en låt som jag tycker passar bra för just den här dagen!
Men jag har även lyssnat på 'panik - far och son' och lite på Christina Milian :)

Nu blire nog sitta här ett tag, läsa och sen sova!
Jag hoppas att jag kan dra till skolan imon för att det finns absolut ingenting att göra här hemma!

Kösshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0