Rymmling

Hejhej

Nu har jag rymmt hemmifrån!
Emmas far och bror kom och hämtade mig vid 12 tiden har jag för mig :) Vi åkte till Gölingstorp en sväng och sen till Tranemo :) Jag kommer nog stanna någon vecka :) eller i alla fall en!
Jag gör detta bara för att slippa allt de som pågår hemma lite, jag vet att de kanske e fegt och att man kanske inte ska fly från sina problem men jag har faktiskt försökt reda ut dom, det gick inte så bra och då ville jag fan bara därifrån! Jag kallar inte de fegt, jag kallar detta en liten semester från ett hårt arbete...

Nu tänker jag bara slappna av och fokusera på skolan och sånt :) Emma tycker att hela grejen med att ha mig här e jättekul, det tycker jag me! :D Jag har saknat henne... det är inte lätt att hålla kontakten när man går på olika skolor och har helt olika saker att göra på fritiden :/ men vi har löst detta nu xD i någon vecka eller så :P
Puss på dej Emma<3

Just nu sitter jag och Emma vid var sin dator och Magnus sitter och spelar x)
Jag har fått en egen hörna här nere i källaren me :) Jag har en säng, några lådor, lite bord och en spegel :D En spegel måste man ha ^^ Eller jag iaf! ta det inte fel, jag bryr mig inte ens så mycket om hur jag ser ut men det är bra att ha en spegel ifall man ska någonstans ;)

Verre kommer hit snart och sen ska vi åka iväg på någon grej med hela familjen :P Detta känns bra, dom är i alla fall en riktig familj! :)

Saknar syskonen dock<3

Kösshaj

Kommentarer
Postat av: mamma

láttu þér líða vel hjá Emmu dúllan mín og knúsaðu þau frá mér. <3 <3 <3

2010-09-21 @ 11:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0