Möte

Hej!

Som ni kanske vet så har jag inte varit hemma på nästan en vecka och jag har mina anledningar så..
Idag hade jag möte med kuratorn och skolsyster.. Jag hoppas verkligen nu att de mesta kommer att bli bra, jag orkar inte ha de så som det var förut längre! Det funkar faktiskt inte om vi ska bo ihop! Då tror jag att jag flyttar istället! Jag vill inte leva under som omständigheterna!

Jag tror att jag åker hem i helgen, får be pappa att hämta mig för att jag har ganska tjocka väskor med mig och dom vägrar jag ta med på bussen ! xD Men nej då, pappa sa att han kunde hämta på söndag eller nåt sånt :)

Idag har de blivit skola, dans, möte och sen hem för en trevlig kväll framför tvn :) Wiie och Idol !

Det finns saker som folk inte säger, inte vågar säga men kanske måste för att få ut de, det kanske sitter och trycker på någon obehaglig punkt, gör ont till och med... Jag vet att det inte är lätt och jag finns här för dig vännen<3

Du gör mig glad bara genom att vara du <3

haha, nog me meningar som de flesta inte fattar xD
Ska nog sova snart :) sitta och chatta lite till, läsa kanske?, smsa (om det går) och sen sova :)

God natt <3

Kommentarer
Postat av: veronica

Ni borde bli partyfixare ;)skönt att höra att det blivit bättre med din far =)

2010-09-24 @ 09:05:59
URL: http://veronicalindrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0