Lördag!

Hejhej!

Igår så stack jag iväg till grimsås bara för att jag inte orkade vara kvar hemma :P Pappa hämtade oss runt 7 tiden och så käkade vi hos Katri :) Efter maten så stack jag och anton till Alex och Sabina :)
Jag va så jävla trött så jag däckade på soffan vid halv 12 x)
Jag vaknade av att Greta ringde och frågade hur man värmer upp huset hemma, det var tydligen inte varmt nånstans xD Stackars Greta och Nicko som hade varit hemma ensama över natten :)

Jag har nyss ätit mig mätt på ägg och bacon, hur gott som helst när man e hungrig! MUMS!

Jag ska lägga in bilder nu som jag inte gjort för att den här datorn (min bärbara från skolan) va lite dum och ville inte starta så jag har suttit vid våran stationära och inte haft så mycket bilder alls! Men nu ska jag lägga in dom här och ladda upp dom på FB eller något :P
Troligtvis här oxå!

Vi ville åka till Dalstorp och köpa godis, jag och Greta, men då va affären stängd! FAN! jag som är så godisugen!
Får väl bli imon kanske? :)

Jag e fortfarande sömnig, ska man ta och sova en stund eller ska man vänta till ikväll? :)
Jag och Greta ska har film/mys-kväll :D En bra film och chips/popcorn eller godis slår allt :D

Jag ska snart få prata med min kära mor oxå! :D Har inte pratat med henne på någon vecka :O

Skriver senare ;)
kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0