Hemma.

Hejhej

Har haft foto, film och psykologi idag, hade ett möte med kuratorn kl 1 också. Det känns som att allt är på väg att bli bättre, vi ska prata med pappa på torsdag och jag hoppas att allt kommer gå bra då, hoppas att han kan förstår situationen.

Jag kom hem vid typ halv 5 :) Det tar en stund att gå uppför alla backar xD
Jag är såklart hemma hos Emma fortfarande men det börjar kännas som hemma nu :) efter bara tre dagar :P
Dom är i alla fall en familj, ingen som är borta hela tiden, alla vet typ allt, dom är som en hel familj helt enkelt! Inte splitrad familj.

När jag kom hem så blev de byta byxor eftersom att det regnade på vägen och mina jeans var ganska blöta :) Men jag gillar att gå ute i regnet! ^^
Sen blev de mat :) Och efter maten så gick jag och vilade en stund, tills Emma kom hem :P då ville hon att jag skulle kolla på när hon åt xD (hålla henne sällskap)

Jag är ganska trött fortfarande men kuratorn sa de att jag ser piggare ut, jag såg tydligen helt död ut förra torsdagen (senaste mötet)! Uch, jag kommer bara ihåg att jag inte ville finnas ett tag, bara försvinna en stund och kanske slappna av, om man nu kan göra de när man inte finns? ^^

Nu ska jag i alla fall bara slappna av hela kvällen, kanske dra ut Emma på en promenad som den gamla goda tiden! :D

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0