Hemma från Tranemo

Hejhej
Idag kom jag hem igen från en vecka hos familjen Finstad! Tack till er! Ni va hur goa som helst att bo ihop med, det var riktigt trevligt och jag gör gärna om det men just nu måste jag få lite ordning på mitt liv. Jag tror inte att skolan har gått så bra de senaste veckorna, jag måste verkligen fokusera! Och om man inte mår bra så koncentrerar man sig inte lika mycket och resultatet på allt blir inte lika bra! Så nu ska jag faktiskt göra ett schema för mig själv och försöka följa det! det måste gå om jag vill ha så bra betyg som möjligt och samtidigt må bra! :P haha jag ska fan bli en plugghäst! :D bli inte rädda om jag kommer med byxorna under armhålorna och stora feta glasögon! :D xD

Jag och Greta har kollat på avsnitt 2 och 3 (VD) idag och sen satt jag och spelade kort med anton ett litet tag oxå :) riktigt trevligt! Jag vet att dom har saknat mej ^^

Just nu så sitter jag bara och tänker :) 'Det var ditt fel att jag va uppe till halv 7! xD <3 sov faktiskt bara i tre timmar inatt!'

Jag ska nog sova nu :) får göra i ordning ett shema i morgon på fotolektionen :)

Skönt att ha dig tillbaka! du vet vem du är! :)

God natt alla sötnosar där ute! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0