Helvete!

Nu har helvetet brutit ut! Vi orkar fan inte mer! Greta och jag har suttit här och planerat en del alternativ som hade kunnat vara möjliga! Jag hade gärna velat ha en egen lägenhet och en bil så att jag inte e beroende av någon förutom mig själv, speciellt inte pappa!
Varje dag så är det något och jag e ju sån som verkligen HATAR drama! Jag vill bara leva ett normalt/tråkigt liv utan drama och sånt så att jag kan bara vara mig själv! Jag är mig själv nu men jag är mest den arga sidan av mig själv för att det är PISS att bo här!

Du ska bara veta att vi inte tänker göra ett SKIT åt detta och att du ska få kämpa för att ens ha oss kvar!

Jaja, nu ska vi se film och skita i allt och alla, förutom dej<3

Kösshaj leverpastaj!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0