Guten morgen!

Hej och god morgon :)

Jag ska lägga in lite bilder nu som jag skulle gjort igår x) blev inte så för att jag och Greta satt och kollade på film och sen lagade vi mat :) (inga bilder från de tyvärr!)


Den här spindeln var utanför ett av mammas fönster! Jag tyckte de skulle bli fint foto-motiv!
Vad tycker ni? ;)


Mammas sista tuch på min ylletröja x)


Där va den klar! :) Den e hur stor och skön som helst xD Fast den bara hänger i min gaderob nu :P


Ett resturang besök innan jag åkte iväg :) Det blev pizza och fiiifaaeen va god den va! :D Nästa gång åker jag dit så fort jag kan xD


Julle med en stor 'Lundi' på bild. Vi va i EDEN som de heter :) dom har inte fixat allt där inne ännu men vissa saker fanns kvar :P okay, för dom som inte förstår : Först så va de hur fint och kul där inne som helst, det fanns växter och sånt som inte finns annars på island! Fotoutställning finns där oxå. En spelhörna och lite leksaker :)
Sen bytte dom ägare och allt blev jätte tråkigt! Sen så nu har dom bytt tillbaka och så nu håller dom på att bygga upp allt igen :)


Julle med en rolig keps :D Visst passar han i lång lockigt hår? xD


En vikingabåt :D Också i EDEN!


Det bästa med EDEN när man var lite var ju såklart denna pratande apa som satt där och sacka varje gång man gick förbi x) Då gick man ju såklart fram och pratade med den xD hahahaha!


Och såklart finns det glass där :D En kula räckte för oss efter pizzan :) Muuums!


Det stod en jättelång isbjörn där som mamma ville bjuda på glass xD


Jag (och Julle i bakrunden) på väg till flygplatsen, ungefär klockan halv 5 på morgonen!


Soluppgången <3 så otroligt vacker!


Sen gick solen bakom bergen :)


Min Julle bulle på gott humör :D <3


Detta runda hus finns i Reykjavík x) Det ska föreställa en rulltårta, det är en bagare som bor där eller det säger dom i alla fall :)


En sista titt på den vackra himelen innan det var dags att gå ombord på flygplanet :)
Hejdå Island <3


Sista bilden får bli på mig :D Bara för att jag är så otroligt fin när jag gör grimager xD

Nu ska jag nog ner och äta lite frukost även om klockan är 12 x) Det får bli brunch istället! :D

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0