'God' morgon

Hej hej.
Fortfarande sjuk, ligger hemma och hostar!

Det är en sak som jag stör mig på!
Den här reklamen för Förksäkringskassan som brukar komma upp på tv4 (tror jag). Det är en gubbe som skrattar åt något och så hör man en kvinnlig röst 'Vi har bara en överraskning till, men den blir det ingen mer' säger hon eller något som liknar det :P Men grejen e att kameran sitter på gubbens mage, ungefär som att jag skulle lägga min dator på magen och skratta xD och han ligger ner också! bara ett tecke på sig har jag för mig...
Jag gillar inte den reklamen! :O Man får ett hemskt intryck och blir nästan rädd xD
Men jag e säker på att dom har en förklaring :O

Nu e jag extremt kissenödig så jag får väl gå och äta något när jag ändå ska upp :)
Skriver senare ;)

Kösshaj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0