Gårkvällen

Hej!

Middagen igår! Jag var för trött för att skriva om den igår så jag gör det nu :)

Pappa började med den vit 4 ?  x) Sen va den klar vid 7 ungefär :) Det blev lammstek och potatis x)
Det var ungefär som julmaten, man blev så mätt! :D Jag vet att vi inte har samma julmat som svenskar har men vad jag har hört så blir man väldigt mätt på de oxå xD Iaf...
Sen efter maten blev de min favorit desärt :D Frómas heter det :) Det är som skumm ungefär xD fast inte riktigt xD Och så kan man ha olika smak på de :P Vi brukar ha annanas och citron :D jag har även smakat med jordgubb men de va inte lika gott ^^
Men efter det så kunde jag knappt röra mig! Var hur mätt som helst! xD
Sen så satte vi oss (Conny, Anton, Greta och jag) och spelade kort :)
Anton stack senare på kvällen, han skulle till Grillsås ;)
Sen hade Greta 'köpt' en film som vi såg oxå :D Vi såg 'Vampire Sucks' :D Fast... den va inte lika bra som jag hade trott :S Trodde den skulle vara lite roligare -.- xD Men den va rolig ändå :P
Sen så va jag så jävla trött så jag gick upp och satte mig här ett tag x) Sen somnade jag :P

Just nu sitter jag och snackar me Ted och dummar mej xD Bestämmde nyss att jag ska klä ut han till tjej någon dag xD
Satt och lyssnade på wavin' flag (vm/cola låten) och fick fram en jätte rolig bild i huvet xD Jag tänkte att dom sa wavin fag hela tiden xD Det såg hur kul ut som helst i mitt huvud ^^ Försökte leta upp den bilden på google och youtube och sånt men hittade den inte xD och det var därför jag skulle klä ut han till tjej xD

eenie meenie - justin bieber feat sean kingston xD Den låten e bra x)
Hahaha, jag har lite udda musiksmak! :) Jag gillar sånt som verkligen sätter sig i huvudet xD

Jag blir så distraherad :O jag har suttit och försökt skriva klart detta i typ en halvtimme :O Nu tror jag att det närmar sig sitt slut x) För jag kommer inte på något mer :P
De jag ska göra idag e : sova, sitte här, äta, sova, sitta här, toalettbesök x) och sova! :D Kanske läsa en del oxå :) Alltså ska de bli en ganska slapp dag!
Jag vet, jag skulle egentligen städat mitt rum idag men... UCH! ^^ Jag säger bara som man brukar säga 'jag gör det sen' xD

Nu ska jag läsa :)
Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0