Fredagsmys?

Hejhej

Nu har jag Greta och Nattalie (grannen) gjort lite hemmagjorde chips xD Dom blev ganska mjuka men vissa blev helt okay :) För dom som vill veta hur vi gjorde så tog vi bara potatis och skar ner i tunna skivor och friterade xD saltade sedan :)
Fast min mage ville inte ta emot något mer, jag har haft halsbränna och sveda i magen idag :S Mamma sa att de inte va så vanligt men att de kan vara pga stress, de e så typiskt mig! Stressa sönder mig själv! UCH!
Som tur e så har jag tuggtabletter som jag ska ta tre ggr om dagen :) Fick de av skolsköterskan någon gång i veckan :)
Pappa e inte hemma, han e i Gbg??!?!!?
Jag måste till dalstorp imon på något sätt :O Ska med bussen kl 12.05 till Tranemo :) Där Emma förhoppningsvis tar emot mig :P Annars får jag gå till henne helt själv xD Och jag kommer ha med mig en stor fet väska och mina skolväska :P
På tal om det, jag måste packa xD

Detta var verkligen ingen myskväll tycker jag :S uch för halsbränna!

Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0