Fredag

Hejhej

Nu har jag inte skrivit sen i måndags men jag har varit antlingen för trött eller för arg för att skriva.
På tal om 'för trött'... Jag har sovit i 13 timmar inatt men jag känner mig inte helt utvilad ännu, jag har haft de ganska tufft de senaste dagarna... bråkat, bråkat och velat härifrån men de hjälper inte att bara va sur för de tar på ens krafter och nu e jag helt slut efter bara en vecka... hur ska jag klara av att ha de såhär tills i vår när jag går ur skolan? :O Det kommer aldrig gå för att jag kommer va som en zombie i slutet av nästa vecka om de fortsätter!

Idag så ska jag försöka låta bli att göra något alls och bara vila. Det blir säkert bara en massa filmer och sova idag :) Det låter som ett paradis i mina öron just nu! :D
Har lite godis och chips hemma me som jag kan tugga på x) Ska bli fet :D
Får se om jag kanska går ut nånstans och fotar idag me, naturen e ju så fin på hösten och när de regnar :D

E de någon mer som älskar regn?

För mig spelar de ingen roll om 'sminket regnar' eller om 'frisyren förstörs' för de finns inget som heter så hos mig :P kan förstå dom som har suttit och sminkat sig och fixat håret i 3 timmar men för mig tar de 10 minuter :) Och när det regnar och mitt hår blir blött blir det bara ännu rakare, behöver ingen plattång :P Jo, till min lugg på högersida för det blir alltid en stor 'lock' där pga mitt öra xD jag brukar lägga de bakom örat så att de inte e ivägen när jag ska göra saker :)

Nu blev jag verkligen sugen på att gå ut och bara lägga mig i gräset xD

Ringa mamma ska jag göra efter att har skrivit klart bara :)
Vi pratade för någon dag sen och de hjälpte verkligen! Jag har världens bästa mamma <3

Skriver sen, pussen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0