Förkylning

Hej

Jag kände det igår att jag inte mådde så bra och sen kom hostan lite längre in på kvällen, jag slocknade vid 12 tror jag? Men jag var hur trött som helst - det brukar vara ett tecken på förskylning eller liknande , för mig i alla fall!
Sen nu för några timmar sen när jag vaknade så hostade jag som fan och hade ont lite överallt, frös och kallsvettades! Så nu ligger jag här i sängen med min bärbara dator och skriver x) Men jag mår lite bättre fast hostan inte lugnar ner sig :S Jag får väl gå ner och dricka lite tee eller capuchino sen :D
Är det någon mer än jag som gillar att blanda oboj och capuchino i mjölk och röra om så att de skummar? :D Det är så jääävla gott :D
Fast nu tänkte jag mer på varm capuchino :)
Jag har inte ätit heller eftersom att jag inte har kommit upp ur sängen än :P
Jag har kikat på lite olika bloggar och lyssnat på musk, var inne på facebook innan också.

För er som undrar varför jag e sjuk typ varannan dag så är det för att jag inte gillar att vara i skolan när jag är sjuk xD Det bara är så! Och man ska inte va i skolan då heller!
Jag har även världens sämsta imunförsvar :O
Ööööh, jaja... xD

Ska ringa skolan nu, äta lite (dricka nåt varmt) och sen typ vila igen :)

Kösshaj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0