Dagen hittills

Hej igen!

Nu har man suttit här ett tag! Pratade me Ted och satt vid fb xD Har även läst lite på Fokis blogg, Fays och Kenzas :)
Sen gick jag ner för att dricka capuchino men när man kom in i TV-rummet så gick de nästan inte att få ner min älskade capuchino! Greta, Nicko och Ebba satt och kollade på the human centipede... IGEN xD
Fyy! Så jag gick ut för att kunna drick upp resten, sedan gick jag upp och lyssnade på panik eftersom jag tyckte den låten passade till den hendelsen! Jag kan inte få nog av den låten :O
Någon som har låttips till mig? :D KOMENTERA!!!

Här kommer två bilder från idag ^^


Detta är min Capuchino! Det är capuchino + oboj (bara lite för smaken) och mjölk istället för varmt vatten :) Det blir som choklad shake med kaffe smak :D MUUUMMS! :D


Mina fötter ^^ + min öppna gaderob, den är öppen för att drapperit trillat ner hela tiden! -.- Ska be pappa fixa detta snart, kan ju inte ha folk här hemma när man ser allt som finns där :$ hahahaha :) Man ser min stickade tröja där på ett hörn me :) den e lååååång! Och min gitarr xD den går inte att stämma :O den stämmer om sig så fort man försöker :S jaja, jag har aldrig varit så bra på att spela i vilket fall xD

Nu sitter jag och lyssnar på Aggro Berlin xD dom låter så arga :O ^^ kan bero på att dom mest klagar och hotar folk i sina låtar x) det är tyskt rap! :D ascoolt xD

Nu kom pappa upp och berättade att han inte skulle va hemma inatt heller -.- Jag börjar bli lite trött på detta...
Måste prata med honom men vet inte hur jag ska börja :O
Asså, e de någon som har samma problem? någon som vill konfrontera mina föräldrar eller syskon, kanske vänner men vettefan vart man ska börja för att det har blivit för mycket helt enkelt? någon mer än jag?
Jag e bara trött på allt som gör livet surt! Jag önskar att jag va en liten bebis igen så att jag inte behöver ägna hela dagarna åt att oroa mig över något, ha någon som lugnar ner mig så fort jag ser lessen ut, någon som läser för mig/håller om mig när jag ska sova, någon som finns där när jag vaknar, någon som är trygg... Jag behöver trygghet känner jag :) Även om jag e 18 och räknas som vuxen numera så är jag faktiskt ett barn innerst inne :)

Såååå, nu har jag fått ur mig de mesta x) blir nästan lite tårögd ^^

Jaja, nu ska jag nog ner och hjälpa Greta laga mat (egentligen e de tvärtt om för att de e jag som behöver hjälp i köket, inte hon! hehe).

Pussen<3


Kommentarer
Postat av: Din prins :)

Om du tycker att jag är intressant när vi träffas så kan jag bli den där trygga personen som håller om dig när du är ledsen, skyddar dig mot allt ont, ger dig komplimanger, hjälper dig igenom allt som är tufft och ger dig kärlek o närhet när du behöver det och självklart håller om dig och viskar söta ord i ditt öra tills du somnar :) .. oavsett vad som händer när vi träffas så kan du alltid prata med mig om det skulle vara nått, om du vill. Är rädd för att de inte ska bli så som vi har planerat när vi träffas så ville bara få detta sagt :)

2010-09-11 @ 02:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0