Dagen.

Hej

Idag har det varit en udda dag!
Först hade vi filmlektion med Filip! Där gjorde vi faktiskt inte så mycket, dom flesta satt och filmade random saker medans Viktoria satt och fadade över mellan de olika kamerorna :)
Sen efter det blev de mat! Det satt gott för jag va hungrig som fan, hade inte ätit frukost :/
Vi hade hål från filmlektionen (10.05) tills Psykologin egentligen skulle börjat (14.40) men den gjorde inte det, inte för mig iaf, jag ska göra provet nästa vecka som dom andra gjorde idag för att jag va sjuk förra veckan och visste inte vad vi skulle läsa på riktigt. Men det blev att åka med 3bussen hem.
Den brukar vara mer knökafull än den va idag x) jag fick tillome en sittplats!
I bussen påväg hem steg Greta på xD Jag som trodde att hon hade  träning idag :) det visade sig att hon behövde plugga så hon skippade träningen ^^
Vi satt och snacka hela vägen hem:)
När jag kom hem så sprang jag typ till datorn och laddade ner det första avsnittet av sesong 2 på The Vampire Diaries! Medans det höll på att ladda ner så gick jag och Greta upp och pluggade lite!
Sen sprang vi ner med så stor entusiasm att vi nästan hoppade upp i taket xD
Sen så försökte man lugna ner sig för att inte hoppa när man satt och kollade!
The Vampire Diaries blir bara bättre och bättre för varje avsnitt! Jag har hört att Elena kommer döda Damon ? :O
Det skulle man kunna tro på efter vad man såg i detta avsnittet! Jag säger inte mer ;)

Nu sitter man här och bara e! Jag tänkte att jag skulle läsa lite, får se hur kvällen blir :)
Pusspuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0