8 sept - filmning + skolfoto

Hejhej, idag har vi varit hemma hos Bas och filmat in en hel del av våran uppgift till programformat :D Det kommer bli hur roligt som helst sen :D Jag vet inte om det kommer läggas ut någonstans, vi får väl se :)

Sedan vid kl 12 så åkte vi in till skolan igen och åt för att vi hade glömt ha med oss mat så vi hade inget att äta xD Men det blev tacofisk i skolan vilket va oväntat gott :O Jag har aldrig gillat tacos så mycket men den där fisken var fanimig god :P Kanske var det bara för att jag va så hungrig så det gjorde ont xD

Sen så filmade vi en del till BAM-tv :D Hur kul som helst det med :D Det ska vi inte avsläja för mycket om ;) Hur roligt som helst i alla fall :D

Klockan 20 i 3 så skulle vi till Biografen och fotograferas till skolkatalogen :) Jag stod längst bak, som vanligt -.-
Wictos och Bas kramades på första och sen gjorde dom en Captai Morgan på andra xD Sen va de slut :O Två kort och sen enskillt om man ville men de ville inte jag :) Vafan, jag tar ju kort på mig själv hela tiden såå... xD

Sen fortsatte vi lite med BAM-tv utan att filma, skrev mest på manus och lite sånt :) Trevligt!

Sen var det dags att åka hem! klockan var kvart över 4 då bussen äntligen kom och man kunde sätta sig ner och slappna av, trodde jag... Men nej då! Jag blev ju såklart åksjuk så jag kunde inte slappna av förrän jag var hemma och hade ätit :) Alltid gott med mackor! :D

Sen så ville jag och Greta upp och kolla på film, IGEN xD :D:D:D Vi gillar filmer, så e de bara!
Vi såg 'what a girl want's' för typ 29 gånge :P Den e rolig, och bra :)
På tal om den filmen, är jag lik Amanda Bynes? :O ^^
Vissa säger det och vissa säger att jag liknar en av huvudrollerna i The OC, hon som är tillsammans med kusinen eller vad de e xD Men men :)

Min käre broder har försökt få mig att prova snusa i några dagar xD Jag vill inte me jag e förförligt nyfiken och iband dum oxå! men jag vill veta hur det känns iaf! hmm, någon som kan berätta? :)

Några bilder sen idag :)


Jag klockan 7 i morse :)


Kira (Bas och Pieters lilla flicka)


Det gifta paret xD Ni va ju så söta :D

Det var nog allt x)

Nu ska jag nog gå och lägga mig faktiskt :) Jag är hur trött som helst och snarkar snart ändå xD Kommer tuppa av vilken sekund som helst känner jag på mig!
Men jag och min kudde får väl gå på våran 357927359739 date nu då ;)

God natt era små pussgurkor x)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0