28 spetember

Hellu!
Idag e jag hemma, jag blev sjuk över natten, har ont i halsen och kan inte andas xD inte genom näsan i alla fall! Min mage gör ont också, jag kanske tar en värktablett och vila :)

Jag och Greta ska snart se på Alvin och gänget och bara ta det lugnt :) Jag ska ta en dusch sen också :) En varm skön dusch! Jag önskar bara att vi hade ett badkar! :O Det har mamma! och jag tror att jag tog ett bad varje dag när jag var där i sommras xD Nej inte varje kanske men det va ofta! :) Jag gillar att bada i badkar me massa bubblor! :D

Greta har ont i magen den stackaren! Så då e vi två x)

Jag e så dum! jag va uppe till 3 inatt! Och nu va de faktiskt mitt fel! Förlåt<3
Men det va ganska trevligt ändå ;) xD

Jag har inte lagt in en bild på länge! Dags att jag gör de kanske? Men jag har inga nya bilder på mig eller, någon ny bild över huvudtaget! så jag får väl lägga upp en gammal och kanske fota senare ;) Jag tror att de börjar damma på min älskade kamera! Får börja använda den mer! :)

Här kommer en gammal bild! ;)


Nyvaken! :D

Kösshaj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0