Tidig morgon.

Hej och god morgon på er!

Jag däckade igår vid 7 tiden och har sovit tills nu! Jag va ganska trött måste jag säga x) Känner att jag behöver sova så mycket lite oftare, hur skönt som helst... men jag missade min dagliga dos av sötnos :(
Jag hade fått 7 medelanden när jag vaknade på morgonen! xD
Lycka. Glädje. Ted.

Nu hörde jag pappa komma hem, han jobbar natt nu av någon anledning (bara jag som vet ;))
"E du vaken nu" undrade han sarkastiskt xD^^

Vid halv sju tänkte jag gå och göra mig i ordning :) kanske tillome äta lite frukost :) åka me gretas buss? :)
Gretas buss e min buss också fast jag åker inte me den in till Ölsremma utan när den kommer från Ölsremma. Men det kan vara kul att sitta och tjöta med henne lite :) Fast hon byter till ulricehamns bussen direkt säger hon så jag kan lika gärna vänta i en kvart och åka härifrån :)
HAHA! Så blire nog!

Jag ser att jag måste städa mitt rum igen.. Fast förra gången jag städade det så var det inte s noga! :)

Det får bli en bild från förr!


Denna tog jag för hur länge som helst... Tror det var vintern år 2005 eller 2006 ? Kanske, jag kommer inte ihåg :P

Men nu ska jag duscha :)

Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0