Sova snart

Hejhej
Nu blire sova snart!

Dagen idag har varit mkt jobbig i slutet iaf... Jag såg en vän (nära vän dessutom) bli sårad, nedtryck på sätt och vis och det tänker jag inte tollerera längre! Du vet nog vem du är om du ens läser detta, de kan inte vara såhär längre! Det funkar inte! Vi ska lixom jobba ihop och då kan de inte vara så att en är 'chef' för att vi jobbar ihop... Jag personligen gillar inte auktoritära ledare x)
Jag vet mkt väl att ni har konflikter men det kan du inte blanda ihop med detta för det har inget med detta att göra!!! Inte ett skit!

Nä, morgondagen ska bli bättre ska jag säga! Jag ska ha en positiv inställning till allt! Ingenting ska få förstöra dagen för mig! INGEN!

Nu e klockan snart 22.00 och jag ska sova men först tänkte jag ta en kopp te för att lugna ner mig så att jag kan somna så snart som möjligt :P
Jag ska upp ganska tidigt som vanligt och göra mig i ordning till skolan och jag vill gärna inte har lika brottom som jag hade i morse x) Jag fick duscha och allt på typ 20 minuter sen va de bara att springa ner till gatan x) Fast snabb som jag e så hann jag i god tid ;D Mitt rekord e 5 minuter x) fast då duschade jag inte, åt inte frukosk (de va på den tiden jag knappt åt något över huvudtaget :P) och sen sprang jag x)
Uch! man va helt död efter de!

Pratade me Mr.Sötnos nyss ;) Du e världens bästa måste jag säga !<3

Har tyvärr inga bilder idag, ska försöka bli duktigare på detta, kommer säkert bli mitt motto xD
Nä nu ska jag sluta stressa och gå och lugna ner mig med en kopp TE! :D

God natt!
Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0