Sötnos

Hejhej
I fredags så åkte jag till borås där min gamling mötte mig! ;D 20 år i fredags ju! GRATTIS!<3
Sen så åkte vi hem till honom, bussen dit va fan de värsta jag varit me om! :O vi fick stå upp.. längst fram! Inte ofta man gör de!
Sen när vi va framme så blev de lite fika och prat :) träffade några av hans släktingar me :P lite nervöst men de gick fint.. tror jag x)
Sen blev de film och försöka sova xD Blev distraherad hela tiden.. inte på något dåligt sätt :O <3
Sen igår så hämtade papput mig vid 4 eller 5 jag kommer inte ihåg x) Hade velat stanna längre men men.. jag e inte så smart tror jag.. :/ saknar dej älskling <3
Sen när jag kom hem så blev de typ 'nä nu ska jag va social' gick ner och va social i en kvart sen blev de 'jag måste sova!' xD Conni kom upp och berättade vad jag hade missat innan :P Inte så mycket asså, bara middagen och en film =)

Jag tror att min sötnos sover nu, jag hade velat ringa honom men då väcker jag honom säkert bara och de e inte snällt xD speciellt om han e typ bakis nu :/<3
Men men.. får väl fortsätta trackasera honom på msn xD<3

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0