Nere hos Anton

Hejhej!
Nu är jag hemma från en blandad skoldag, den började ganska bra, blev sedan ganska kul och sedan på slutet var man bara förbannad!

Just nu sitter jag nere i Antons rum och tjötar me honom, jag snattade hans dator för att skriva ett inlägg :)

Har några läxor/prov att läsa på men det får jag göra senare! Anton är trevlig att snacka me! ;)

Imon hoppas jag att min laddare till datorn har kommit, jag glömde kolla innan men det är ändå rätt kört att dom bara har öppet 3 dagar i veckan ungefär i en halvtimme varje dag... BLÖÖ! Go IT-avdelningen...

Har inflamation i öronen... Har i dragkedjorna (guld) och jag har inte haft något där på länge så det blir så... Ska ha i dom eller bara ett par örhängen nu tills de blir bra :) eller inte ett tag utan typ föralltid x)

Dagens outfit xD : stor fet tjocktröja! Mjukis! Och ett linne :P Jag orkade inte tänka på kläder i morse! :P

Nu ska jag dra!
Kösshaj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0