Mörrn!

God morgon!

Nu sitter jag i Jans sal, har rast nu och har ätit en god frukost (kycklingmacka och cola!).
Väntar på att sötnos ska vakna så jag ska bomba han me sms xD
Har gjort klart en 'affich' till ett företag. Den fick jag göra helt på fri hand och det är inte lätt, man har inget att gå efter! Jobbigt!
Nu ska vi jobba på till klockan elva, sen har jag hål i några timmar och sen så har jag psykologi klockan 13.45.
Ska se om min laddare har kommit, hoppas det för att jag vill ha tillbaka min dator! Jag har saknat den xD NOOT! Bara de att jag har allting på den och har knappt nåt på våran stationära ;)

Blir hem och plugga sen! Jag måste ta igen det som jag har missat, jag har ju inte varit så glad i skolan på sistone! Men nu jävlar! Jag ska göra mitt bästa! Det är allt jag kan göra!

Nu ska jag springa iväg och fota med klassen

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0