Morgondagen.. hmm?

Hejhej

Idag, efter inlägget, så somnade jag om och sov till 2 ungefär! det var gött för nät jag vaknade så mådde jag mycket bättre! Sammanlagt har jag sovit i 13 timmar inatt/idag! Hur skönt som helst.

Jag har gått och funderat på morgondagen hela dagen idag. Jag ska troligtvis till Tinna men hon har varit lite krasslig så får se, hon skulle säga om de blir av eller inte imon så att jag vet de :P
Om det blir att jag åker dit så blire kanske fest på lördag :D Kuligt! :D

Jaa, jag har inte gjort så mkt annat idag, ätit, sovit, suttit här, pratat me sötnos och sen har jag läst på till Naturprovet imon, jag läste så mkt att jag fick huvudvärk xD då e de illa! :S

Nu väntar jag bara på att Ted ska ringa, han kollar NCSY nu så jag får vänta en stund till :P

Skriver senare ;)

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0