Mat! :)

Hej hej och god morgon!

Jag har precis ätit!
Nu sitter jag i Jans-sal och ska arbeta vidare med mitt projekt :) Lite bild-manus och sånt!

Jag måste medge att dagen idag har gått mycket mycket bättre än gårdagen! Vi sammarbetar nu på en högre nivå än innan! Det känns bra och mitt humör är på topp :D

Fast å andra sidan så stör jag mig på att min sötnos ska jobba ikväll igen men nu ska jag faktiskt försöka ringa honom på varje rast han har xD måste ha min dagliga dos xD

Problem finns överallt men grejen är att hantera dom på rätt sätt, det kan vara svårt att veta vílket sätt som är bäst men då kan man testa sig fram, jag brukar luta mig tillbaka och försöka se allt med nya ögon, se problemet från alla olika vinklar så att man får en bättre bild och inte bara sin egen bild av det som man själv tycker än jobbigt, försöka förstå hur de andra delarna av situationen ser ut, hur de reagerar.
HAHA! jag var bara tvungen att få ur mig detta! det finns såna som verkligen bara ser saker och ting från EN sida! det är inte riktigt okay...

Jaja... tjöt tjöt tjöt! xD

'Problemet' hemma har börjat ljusna och jag hoppas att vi snart kan se förbi detta och leva lyckliga i alla våra dagar xD

Nu börjar lektionen om en minut! måste dra!

kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0