Måndag

Hejhej
Sitter i skolan och ska jobba med nåt i PS tänkte jag, vad vet jag inte, några förslag? :)
Satt och redigera film innan, hur roligt som helst xD Jag vill ha med det, eller en del av det, i BAM ! :D Det går inte att inte skratta åt det, jag satt och asgarvade bara av att redigera!

I lördags så var jag och pappa hos Katri på hennes 46-års-fest. Det var ganska kul :P Kul människor, fast dom skulle ta kort hela tiden och då fick man typ fly!
Sov där till söndagen och då åkte vi inte hem förrän vid 6 på kvällen... Vilket va lite surt för jag ville till Borås och träffa Ted!... men nej då!
Det får bli idag, tur för dig att jag inte har med min kamera idag xD Skulle behövt den för att jag inte har något annat att göra nu, vet att de finns nåt men inget jag vet om isf...

Jan blev inte glad av att jag satt och skrev blogg nu x) jag får väl avsluta detta nu då.

Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0