Hemma...

Hejhej

Igår va de faktiskt så att sötnosen inte alls jobbade så vi snackade i telefon nästan hela tiden sen jag kom hem till att jag gick och la mig xD
Men idag ska hann jobba igen... :/ Jag gillar inte kvälls-skift :P

Jaja, jag får väl se de från den ljusa sidan.... mer tid för läxor? :P

Nu ligger jag hemma i sängen och ska snart bara sova! Jag mår inte bra idag... Obehagligt att inte kunna röra på sig hur man vill :S känns som att någon har bundit fast en och man försöker komma loss :P
Men ni i skolan får klara er utan mig en dag, sen ska jag försöka att inte missa någon dag! iaf fram till jul.

Btw, jag längtar redan till jul-lovet! Då kan man sova hur mkt man vill :D Jag älskar att sova x) Fast de kan vara jobbigt ibland att man faktiskt behöver sova, tänk om man inte behövde de... ? Då hade man kunna jobba mycket mer på att få bra betyg i skolan eller nåt sånt :P
På tal om det, jag måste läsa på inför provet imon! Naturkunskap är inte världens roligaste men jag tycker att en del av det är intressant :)

Nä nu måste jag lägga mig ner, börjar må illa...
Skriver säkerligen senare idag, jag ska bara hitta något att skriva om x)

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0