helgen +

Hellu!

Det har varit en rolig helg. Jag åkte till Tinna direkt efter skolan på fredagen. Vi har kollat på film och bara tagit det lugnt hela fredagen, lördagen och söndagen till kl 3 ungefär :) kl 3 sen så kom pappa och hämtade mig. Vi åkte hem så jag fick fixa mig innan bion. Vi åkte nämnligen med Katri och Conni på bio i Borås :) Det blev 'Grown ups'. Den var helt okay, rolig och ibland seriös! :) Fast jag har faktiskt sett bättre filmer :)
Jag ska nog inte skriva något mer än det om den kvällen för jag kommer antagligen bli hatad av någon då xD

Men igår så va de skola och jag va hur trött som helst :) (hade varit uppe 'lite' och pratat me en viss person^^) Men det fick gå ändå!

Sen idag så orkade jag inte ett skit, fast ändå så gick vi överallt...
Men sen åkte jag hem tidigt :) På bussen fick man stå upp tills man va i Dalle xD

Nu sitter jag här med Conni och Greta! Dom mobbar min sötnos xD Nej då, men de e faktiskt bara jag som får! eller hur? :)<3
Man kan tro att jag e i målbrottet!

Jag trodde jag hade hur mycket som helst att skriva men.. Det blev en kort verision :P

Nu ska vi kolla någon film, göra läxor eller något liknande! :P

Kösshaj leverpastaj ;)


Kommentarer
Postat av: Todd

haha ja de är bara du som får mobba mig söötnows xD

2010-10-20 @ 03:09:12
URL: http://niinjafisk.blogg.se/
Postat av: Astros

haha va bra <3

2010-10-20 @ 06:13:43
URL: http://astrospetursd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0