Fredag och lördag

Hej nu va de ett tag sen jag skrev senast !

Här kommer bilder sen igår när vi va i Jköping.






Jag köpte en lite plattång, en mini-hårtårk, sminkborttagningsmedel, nagelstärkning, sminkborstar, örhänge och halsband!
Ganska nöjd men jag har inte testat hårtårken eller plattången så de får jag göra senare när jag har duschat! :)
Elden e från igår me, pappa fick för sig att tända eld på allt skräp vi hade liggandes hemma, då fick jag ryck och fotade loss xD Det blev en del bra bilder men jag orkar inte lägga upp alla här nu.

I fredags så åkte jag in till Borås för att först möta Greta vid resecentrum och sen gå runt och senare skulle de blivit bio men det blev inte så, lite tråkigt men det får bli en annan gång, jag köpte inte mycket i Borås. Bara lite godis och donken food! x)

Igår fick jag bara ont i fötterna och vid ett tillfälle (när jag sto och skulle prova en tröja) blev jag yr och illamående, kallsvettades me :S UCH!
Sen blev de hem och slappna av och prata me Ted :)<3

Skriver mer senare!
Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0