Förbannade skit...

Okay nu ska jag inte va arg mer. Måste bara skriva av mig lite ^^

Du har inte vunnit en strid, du har förlorat mig.
Du fattar bara inte, jag har gett upp, gett upp på dig, gett upp hoppet om att vi någonsin kan fixa något av det som har hänt, vi förstår varandra helt enkelt inte alls!
Jag vill inte ens veta av dig mer när jag väl flyttar eller skiljs från dig... jag orkar aldrig mer uppleva detta, du är inte bra för mig.
Det kan vara hårt men det behövs tydligen för att du ska fatta, när jag e borta så kanske du fattar vad du gjort...

Nu tänker jag endast sköta mig själv och vara rent egoistisk ett tag, iallafall tills jag fixat de flesta av mina 'problem' ex skolan och sådant, jag måste oxå börja sova bättre :)

Jag har sån lust att fotografera just nu men det finns inget jag kan tänka mig att fota nu när det är så mörkt så det får vänta tills imon!

Nu ska jag försöka komma ihåg vad jag hette på Spotify nu när jag ändå är nere vid en OLÅST dator xD

Nu ska jag slappa hela kvällen så att man kan somna sköt sen :) Sen någon film, varm dusch kanske, te, prata me Ted och lite sånt mys ^^

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0