Förbannad och sur

Hej

Igår/inatt så fick en viss person ryck på typ ingenting och det jaga upp mig ganska rejält, lyckades somna ändå vid 2-3 kanske... Lyckat! sov i typ 4 timmar. TACK FÖR DEN!

Sen i skolan så skulle dom hålla på och ändra sig hela jävla tiden, ska vi spela in de - ja de gör vi! - men de går ju inte - hur ska vi ha kamerorna - vilka vinklar - vi kan spela in detta istället - okay - men hur blir... - ååh då går inte de - då får vi gå och köpa... - banken e inte öppen - vi får komma tillbaka senare.
ORKAR INTE!

Anton började här idag me, Tps ;)
HAHA, jag skrattar åt dej om du blir utslängd första dagen! :D

*kan du köpa snus åt mej?*...........................*NEJ!* xD

Och jag har typ förberett mig poå kriget hemma, hela dagen. Om de bryter ut så vet jag inte vad jag gör.. får väl prata me kuratorn som inte e här -.- YEEEY (Y)

Nää, nu ska jag göra nåt som muntrar upp mig..... hitta någon att mobba :D xD nee men jag ska se om de finns nåt som kan göra min dag lite bättre.

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0