Det snöar!

Just nu ser jag från Jans klassrum att det snöar ute! :D Hur länge har man inte väntat på de? :D Fast snart så blire väl 'ååå kan inte snö dra nånstans, jag vill ha sommar!' xD som vanligt!

Igårkväll/inatt såpratade jag i telfon xD sov i 4 timmar! jag e så smart... men så blire när man e beroende xD

Nu ska vi bara ha en lektion till idag sen blire åka hem och försöka sova lite :) sen ska jag sova tidigt oxå och så ska man till borås i morgon :D Ted fyller år! Jag ska fan ha med min kamera och attakera honom! Se upp säger jag bara!

Haha, vi ska göra om hela Ekologi-kapitlet i Naturkunskap! jag fick precis G tror jag x) men dom flesta fick nog IG :( men jag har inget emot det att vi gör om det, jag kan ju förbättra mitt betyg på det sättet då ;)
Nu idag så pratade dom om lakritz på natur lektionen så jag blev helt galen! jag va tvungen att ha lite sen xD gick till kafeterian ! :) Fast de va inte sån lakritz jag ville ha! ^^

Det får bli en bild på våran basketkorg hemma för att vi inte har idrott idag xD Både Jan och Mikael är i Holland av någon anledning... :O


Ganska häftig bild ändå :) jag ska nog be papput fixa Ps hemma...! :D

Kösshaj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0