Dålig på att döpa inlägg...

Hejhej, det är sant! Jag är kass på att komma på vad inlägget kan heta -.- Min fantasi räcker inte till ibland!

Jag har precis kommit hem från skolan, gick upp och kollade om det fanns något att äta men jag tyckte inget såg gott ut så jag gick ner och snodde en av antons datorer.. Han är ändå inte hemma så vafan xD Nej men jag ville bara skriva ett inlägg. Greta och Conni kollar film på datorn uppe och jag lämnade in min idag. Jag skulle ha fått en lånedator men han hade inte installerat om den så jag får väl den i morgon kanske? Jävla köörigt dom ska ha det med datorerna! :O Jag gillar inte IT-avdelningen xD

I morgon blir det mys med älsklingen heeeeela dagen! och lördagen och söndagen xD Men jag vet inte riktigt när han ska hem sen för han jobbar nästa vecka, jag har lov! :P

'Jag var känslig och vek, trots mitt tjocka skiiiinnn!' xD Min favorit replik i Lejonkungen ;) haha, kanske inte men den är rolig! :D
Hakuna matata! ;)
Okay, jag erkänner, jag kollade på den för bara någon dag sen! Och sen lyssnar jag på den låten nu på spotify! (Y)

Nej, nu måste jag äta något! Har inte ätit sedan lucnh i skolan.. x)
Men finns fan aldrig något gott hemma :S :P Kanske bara föra att jag är van vid denna maten, har tröttnat.
Jag vill ha pizza! Det ska vi ha i morgon! :D

Conni fyller 10 i morgon så då ville hon att vi skulle beställa pizza! :D Tack Conni! :D

Saknar dej, du betyder <3

Kösshaj!

Kommentarer
Postat av: Conni

SCHYSST! Jag är FAKTIKT 11!!! xD<3

2010-11-02 @ 22:31:03
Postat av: astros

Förlåt! :O (A)

2010-11-10 @ 23:40:30
URL: http://astrospetursd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0