Borås - igår

Hejhej!

Direkt efter skolan - kl 4 - så åkte jag, anton och maja in till borås. Självklart skulle min mobil dö precis när jag skickade vart vi va till Ted! :)
Han hittade oss tillslut! Men kl va över 18.00 så allt va på väg att stänga! Men vi gick typ 2 varv runt hela borås och sen åkte vi hem x)
Jag saknar dej<3
När jag hade sagt hejdå till honom så gick vi och kollade bussar till Tranemo och de va typ 40 min tills den åkte så vi gick och åt... igen xD Donken e gott ibland! :D
Sen så åkte vi till Tranemo och där väntade pappa, åkte till Grimsås och sen hem.
Jag hade varit på sånt humör hela dagen att jag typ flumma och skit men jag hoppas att du sto ut xD
Jag och Sophia satt och asgarva ett antal ggr igår iaf :) Ett skratt förlänger livet.. JÄVLAR! jag kmr bli 3000 år gammal x)

Jag missade bussen imorse... Går fan ingen annan buss än den kl 07.15 och de SUGER! Så jag har varit hemma idag, inte haft nåt att göra så jag sov till 1 och sen dess har jag suttit och kollar Heroes och ätit! :)
Funderar på att ringa mamma :)

Ska ut på fotorunda sen me och denna gången SKA jag göra de! inte typ 'näääää jag e så tröött!!!' x) jag ska ut även om jag e trött :)

Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0