At home

Hej
Jag har varit hemma idag, vaknade av att jag hade kram i magen. Jag gillar inte den här delen av månaden.
Inte min dag idag idag asså. När jag har kollat på tv-n så har antingen någon pussats eller så har fredagsmys-reklamen gått just när jag kollat xD Inte snällt asså. Jag som längtar så till fredag!
Jag måste upp på mitt rum genast och städa, det ser ut som fan där inne, kläder över allt, bäddsoffan uppe, skräp överallt, saker som inte ska vara där ligger där också skräpar med och jag har inte bäddat sen.. jag kommer inte ihåg xD jaa, jag e lat när det gäller att städa :O Jag gillar det inte, men det är skönt att komma in i ett städat rum måste jag säga :) Får förhoppningsvis uppleva detta ikväll!
På tal om ikväll, pappa är inte hemma så vi är själva här till i morgon bitti :)
Jag har haft ont i halsen idag också. Men det går snart över! Hoppas vi! ;P

Kollar på How I Met Your Mother nu ;) Ted Mosby xD Min Ted är mycket bättre tycker jag ^^

Får bli en bild på Honom med stort H! :)

söt!
Visst e han söt?!?! :D<3

Sitter vid Antons dator igen förresten eftersom att min inte är hemma ännu! :)

Kösshaj!

Kommentarer
Postat av: Todd

Aww :) <3

2010-10-28 @ 02:26:44
URL: http://niinjafisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0